.

.

lördag 27 februari 2016

Solig lördag!


Hallå på er! Sitter och pluggar (whyyy?????). Fick något konstigt sug efter att plugga (????) och kände därför att det var lika bra att passa på så det har jag gjort en stund nu. Tänker dock lägga ner nu för nu har jag tröttnat för stunden haha.



Lördag idag och det är fint väder! Blir nog en PW i det fina vädret senare idag och eventuellt en sväng till IKEA också :) Sen ska jag även träna någon gång under dagen, var för trött för att åka på morgonyoga imorse och tyvärr har dom inga kvällspass på lördagar. Så det får bli en sväng till gymmet med Mr senare istället.

Nu ska jag dock fortsätta chilla en liten stund, älskar lata lördagsmorgnar. Man kan ta det lugnt, gå upp och sen vila en stund till innan man tar tag i livet. Gööööttt.



Min lilla tjej tar vara på varenda solstråle haha. SÅ FORT det är sol ute så sitter hon i solen (fast inne då) och steker. Så gullig!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar