.

.

torsdag 18 februari 2016

Godnatt onsdag.


Har precis avslutat pluggandet för idag och ska nu lägga mig. Smärtkursen förut var bra, men inte lika bra som tidigare gånger vilket jag tror beror på att jag var lite distraherad idag. Tankarna var på annat håll helt enkelt, det känns som jag har mycket att tänka på just nu. Tankar kring tenta och c-uppsats, sommarjobb, magen och hur planen för den ser ut, träning och trötthet och lite allt möjligt snurrar i huvudet just nu. Lite privata saker också. Så jag var nog inte riktigt där idag även om jag var fysiskt närvarande. Men så är det ibland, vissa dagar är det mycket som snurrar i huvudet :)

Sen jag kom hem från kursen har jag passat på att vila lite, äta och jag har även pluggat varvat med ett avsnitt serie emellanåt när jag behövde paus. Nu är jag helt slut trots att jag vilade förut så det ska bli skönt att sova. Och det känns ännu skönare att jag strukturerat upp litteraturen inför fredagens tenta, imorgon ska jag bara läsa två kapitel som jag inte hunnit idag och sen får det räcka med förberedelser.



Två bilder på dagens härliga (men kalla) väder från balkongen.


Och en bild på mig. Haha kolla vad läskig kudden är i bakgrunden......


Godnatt på er, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar