.

.

torsdag 18 februari 2016

Torsdag


Hej på er. Hoppas ni haft en bra dag. Sjlv sitter jag just nu och har utbrott på vårt internet som vägrar funka haha. Seriöst det slutade MITT I MITT AVSNITT. Vad är problemet????!!!!!! Så arg haha..... Nä men jag får väl ta det som en pik, en hint om att jag borde sova. Jag har ju trots allt tenta imorgon. På tal om tentan - VAD gör jag om mitt internet inte fungerar imorgon??!!!! Behöver ju kunna skicka in den. Jaja det är ett senare problem. Jag kommer ju åt tentafrågorna via mobilens nät och kan skriva tentan i Word utan internet så det är egentligen bara när jag ska skicka in den det måste funka och till 16 måste det väl ha löst sig, right?

Idag har jag haft en skön dag, började med sovmorgon och sen plugg hemma tills Unda kom lite innan tre. Då började vi fundera på om vi skulle köra gym eller om vi skulle boka in ett pass men det enda passet som vi ville gå på var självklart fullbokat. Och kvar fanns typ... Spinning. Jag avskyr spinning, jag kan inte andas när jag cyklar så chansen att se mig på ett spinningpass är ungefär lika stor som att Ozcar skulle följa med mig på bikramyoga = obefintlig. Det blev alltså inget pass utan gymmet fick räcka. Överkropp och löpning blev det och shit vilket bra pass! Vet inte riktigt varifrån det kom men jag var brutalt taggad när jag väl hade börjat träna och vi var väl kvar på gymmet i närmare två timmar. Bra kört!

Efteråt knallade vi hem till mig, åt, hängde och sådär. Jättemysigt! När Unda åkte efter några timmar hoppade jag in i duschen och sen dess har jag pluggat. Kollat lite serie också. Och hängt med Mr. Mysigt.

Nu är jag uppe i varv och galet nervös inför morgondagens hemtenta (inte min grej, salstenta är min stil) så hur jag ska lyckas somna återstår att se. Får försöka iaf, har tänkt mig att vara uppe och pigg och ha tagit mediciner och druckit kaffe innan klockan är åtta imorgon så det blir en tidig morgon. Hoppas jag somnar direkt. Godnatt vi hörs när jag vaknat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar