.

.

måndag 15 februari 2016

Lunch


Hej på er! En liten lunch-update. Har kämpat på med grupparbetet sen vi började vid nio imorse, bortsett från en timma som var schemalagd tid för frågestund inför fredagens tenta. Så då tog vi en paus i arbetet och var på den innan vi fortsatte. Nu är vi snart klara, skulle tippa på 45 minuter till eller något och sen är vi done! Yogapasset klockan 16 blir lite kärvt att hinna till med tanke på att jag isf ska hem från skolan, byta om, packa väskan och tillbaka till stan på drygt en timma (räknar med att vi är klara strax innan tre) så jag satsar på passet klockan 18 ifall det finns några platser kvar. Får kika på det. Då hinner jag hem i lugn och ro och äta och ta det lite lugnt innan jag åker, passar rätt så bra. Nackdelen är bara att 18-passet brukar vara så jäääävla fullt och såå varmt (eftersom det är precis efter 16-passet, hinner liksom inte ventilera rummet så mkt emellan) haha. Som om inte 40 grader vore nog - det känns ännu varmare när det är mer folk och dessutom blir det lite extra kvavt när det varit ett pass precis innan. Men det klarar väl jag, right? ;) behöver distrahera hjärnan lite, då är yogan bra så jag ska ändå satsa på att ta mig iväg på passet klockan 18. Men vi får se! Kanske däckar totalt när jag kommer hem haha.

Nä nu måste vi jobba vidare så vi blir klara. Puss!


2 st bebisar får pryda detta inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar