.

.

torsdag 4 februari 2016

Tröttttt


Hej på er! Sitter hemma, nyduschad och kollar på teve. Är såååå trött alltså, så brutalt trött att jag varit övertrött en bra stund nu och skrattat/gråtit om vartannat. Vet inte riktigt varför för jag hade ju sovmorgon imorse men antar att sömnen inte var på topp. Drömmer rätt mycket mardrömmar om nätterna.

I vilket fall hade jag supertrevligt med Unda förut, vi hängde hos mig och drack te och pratade massor och vips så var klockan sex haha. Från ingenstans sådär?! Så vi kilade iväg till gymmet, körde lite löpning och styrka. Överkropp blev det idag, en liten blandning av övningar. Sen lite stretch tillsammans med Unda, då fick vi chans att snacka massor igen hehe ;) mysigt!

När jag kom hem blev det mat, dusch och nu skajag chilla en stund innan läggdags. Skola tidigt imorgon....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar