.

.

torsdag 11 februari 2016

Förkylning på G...? Eller bara sliten?


Hej på er. Ska alldeles strax sova efter en slapp torsdag. That's right, det blev ingen yoga förut. Jag var alldeles för trött. Faktum är att jag är helt slutkörd och jag vet inte varför. Väldigt skumt. 

Imorgon är det fredag och sista praktikdagen för mig på operation. Tråkigt men samtidigt skönt då jag som sagt inte mår helt 100, hade varit jobbigt att ha massor av praktik framför mig ifall det nu skulle utvecklas till en förkylning. Men nej, imorgon är sista dagen och efter imorgon är det dessutom HELG. Ska bli så hiiiimla skönt!

Nu ska jag sova. Har sovit typ hela eftermiddagen (därav den bristfälliga uppdateringen här på bloggen) men är konstigt nog fortfarande trött. Det är nog en förkylning på g, eller något. För såhär trött är liksom inte mänskligt att vara efter att ha sovit sen efter praktiken fram till kvällen. Så det måste vara en förkylning, eller något sånt. Hoppas dock att jag har fel och bara är lite sliten haha, har inte tid eller framförallt ork att bli sjuk nu.

Har inte hänt så mycket idag efter praktiken, vilket ni säkert förstått. Sov en stund (läs: massa timmar) och sen gick jag upp, åt, körde ett enkelt styrkepass på min yogamatta, kollade några avsnitt serie och nu ska jag sova igen. Vi hörs imorgon, förhoppningsvis piggare.... Godnatt.



Denna bild får duga idag pga inte tagit några fler bilder idag än bilden jag la upp i senaste inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar