.

.

lördag 27 februari 2016

Två älsklingar på väggen!



Har ju länge haft en stor tavla av Lexi på väggen över min byrå (tavlan till vänster på bilden nedan). Men eftersom vi sen ett tag tillbaka inte bara har en katt utan två, är det inte mer än rätt än att Moltas också ska få en tavla (bilden till höger nedan) :)



När vi ändå var på Ikea förut passade jag på att köpa en ram och nu hemma har jag valt ut bild på Moltas och skrivit ut på fotopapper med min skrivare. Gud så bra det blev!



Så nu sitter båda mina älsklingar på väggen <3 dålig bild på hur tavlorna blev på väggen men irl blev det skitbra. Nöjd!



Nu blir det natchochips med guacamole och mys framför serie. Hörs innan jag ska sova sen och då ska jag även visa mina nylackade naglar. Gör ju alltid franskt när jag gör naglarna och sen när jag tröttnar på det men ändå vill ha kvar lösnaglarna målar jag dom. Nu gjorde jag ju franskt på alla <3 dag och nu två veckor senare har jag tröttnat så det var dags att måla dom. Färgen (färgerna) får ni se sen, heeeelt fantastiska färger =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar