.

.

tisdag 16 februari 2016

Min dag :)


Hej på er! Sitter i soffan nu och grejar med lite saker på datorn, kollar terminstider och liknande så jag vet när jag kan börja jobba till sommaren osv. Har precis tagit en suuuupeeeeeeeeeeerlång dusch (skojar ej) med ansiktsmask och ansiktspeeling, hårinpackning, rakat benen, skrubbat hela kroppen med peelinghandskar - ja hela köret helt enkelt. Riktigt gött och jag fastnade där inne i säkert 45 minuter. Nu känner jag mig very freshhhhhhh och lagom mör i kroppen efter dagens två träningspass.

När jag och Unda gymmade blev det först crosstrainer i 10 min (försöker lära mig den men tycker inte den känns ALLS så jag tröttnar alltid haha, obviously gör jag fel på något sätt för den ska ju vara jättebra för konditionen tydl???) innan jag tröttnade och övergick till löpband. Blev löpning i typ 25 min och sen körde jag ben och mage på maskinerna. Gött. Jag och Unda var extreeeeeemt hungriga efter passet (jag har ätit dåligt idag) så vi i princip sprang till affären haha. Köpte med oss sallad och bröd som vi sedan satt och tryckte i oss tillsammans med ett glas Loka framför en serie. Totalmysigt!

När vi hade ätit stannade Unda ett tag till och sen åkte hon hemåt och då grejade jag lite inför morgondagens seminarium innan jag hoppade in i duschen. Duschen kom jag ut ifrån för en liten stund sedan och nu sitter jag här. Väntar på Mr som jobbat sent idag och ska sova om ett par timmar. Ja, det var väl en ganska bra sammanfattning av min dag.

Nu ska jag koka mig lite te, mår inte helt 100 idag alltså. Känns verkligen som att något är knas i min kropp, kanske ett endo-skov på g? Då brukar jag få lite sån "allmän sjukkänsla" innan... Får se vart det tar vägen helt enkelt. I vilket fall känns det alltid gott med lite te när jag är krasslig =)




Haha försökte ta ett smygfoto på Undisen genom spegeln när hontränade förut men hon såg mig........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar