.

.

torsdag 25 februari 2016


Hann med litegrann i skolan förut. Först gick vi till biblioteket, lånade med oss lite litteratur att använda till bakgrunden i vår uppsats. 



Sen hade vi en timmes möte med vår handledare, la upp en tidsplan, fick tips och liknande. Så det var bra. Nu vet vi hur upplägget ser ut liksom och vart vi ska börja.



Efter skolan åkte jag hem. Åt lite och har kollat på serie. Blir en lugn kväll idag, utan träning. Tanken var att träna med Unda men hon kunde inte, så då var ranken att jag skulle träna själv men jag orkar faktiskt inte det idag då magen varit extremt jobbig idag. Usch, det är så jobbigt när den ska göra så ont. Det gör mig så himla trött, trött och samtidigt ledsen. Ledsen över att jag inte orkar hålla samma tempo som jag är van vid. Ledsen över att orken är lika med noll.

Så det blir en chillkväll. Tillsammans med min nya supertens. Behöver det :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar