.

.

söndag 7 februari 2016

Praktik på g.


Har spenderat min kväll med att fixa och dona inför imorgon - imorgon börjar nämligen min praktik. Den är bara en vecka lång (skönt, har fortfarande inte återhämtat mig efter förra terminens tolv veckor haha) och det är inga mål eller liknande som ska uppnås så denna praktik kommer bara bestå av att få se verksamheten jag ska vara i, observera och helt enkelt att få prova på min kommande roll som sjuksköterska. Jag ska göra min praktik på operation och det ska bli spännande faktiskt! Ska gå må-fre 07-13 så schemat är ju perfekt. Ja det ska bli roligt, hoppas på bra handledare nu bara haha.

Annars har jag en hel del planer i veckan faktiskt, men jag får ta det lite dag för dag. Praktiken är prio 1. Men förutom praktiken är bikramyogayoga, häng och gym med Unda, dejt med Jessika och plugg bara några av sakerna som står på mitt schema denna veckan. Full rulle med andra ord =)

Nu måste jag iaf sova så jag är pigg och alert min första dag på praktiken. Vi hörs till morgonkaffet så ni får lite update innan jag åker iväg till sjukhuset. Godnatt godingar!

 
Världens bästa bästa BÄSTA vän och jag. Är så glad att du finns, ibland vet jag inte vad jag skulle ha gjort utan dig?! Så länge du finns i mitt liv, som min vän, klarar jag det mesta. Love you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar