.

.

torsdag 25 februari 2016

Godnatt!


Börjar bli dags att sova nu. Tidigt för att vara mig men jag blir så jäkla trött av att ha ont i magen så det är nog lika bra. Så är jag hyfsat utvilat till imorgon då. Annars då, dagen har väl varit sådär.

Positivt med dagen:
- Jag åt grymt god middag - potatis, "kött"bullar (vegetariska) och gräddsås. Det var såå längesedan så det var verkligen grymt gott!

- Vädret. Sol och lite varmt (åtminstone i solen). Fantastiskt!

- Träffen med handledaren inför uppsatsen. Den rätade ut några frågetecken samt gav oss tips på hur vi kan komma igång vilket är guld värt när man inte riktigt vet vart man ska börja =)

Negativt med dagen:
- Ont.

- Trött. Alltså verkligen sådär onormalt trött, sovit varenda gång jag fått möjlighet de senaste dagarna.

- Har haft väldigt pendlande humör idag. Gråtit ena stunden för att vara glad i nästa och arg i tredje. Tror det beror på mixtrandet med hormoner, nu har det ju gått tillräckligt lång tid sen jag slutade med sprutan att hormonproduktionen förmodligen har triggats igång och mina östrogennivåer börjar bli "normala" igen för min ålder. Men för mig som varit utan östrogen i nästan ett år blir det ju så klart en omställning för hela kroppen vilket säkert kan vara orsaken till mina känslosvängningar.






En blandad dag helt enkelt. Och så får det väl vara nu under kroppens "omställningsperiod". Om ett par dagar borde det blivit lite bättre, lite stabilare liksom. Men nu verkar kroppen vara i omställningsfasen för jag känner knappt igen mig själv haha. Men det får vara så. Det är okej. För det går ju över, även om det är otroligt jobbigt just nu. Imorgon är det iaf fredag vilket innebär heeeeeeelg wooho. Fast först blir det faktiskt en heldag i skolan för min del, jag och Sevgi tänkte försöka komma igång imorgon. Så skola först och sen helg. Längtar! Vi hörs när jag vaknat, puss på er och sov gott.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar