.

.

onsdag 10 februari 2016

Onsdag!


Godmorgon! Är på väg mot praktiken för en ny dag. Idag ska jag gå med en ny handledare som jag knappt träffat, måste medge att jag är lite smått nervös. Hade ju precis börjat vänja mig vid min förra gällande arbetssätt och liknande. Menmen. Han är förhoppningsvis lika bra!

Efter praktiken blir det som sagt smärtkurs och jag känner mig lite stressad över det. På två timmar ska jag hinna byta om från opkläder, gå till vagnen, åka hem, gå från vagnen, komma hem och hinna få i mig något att äta, packa gymväskan och byta om till gymkläder och som om inte det vore nog ska jag gå till vagnen igen och ta mig bort till östra sjukhuset och därifrån från vagnen in till tredje våningen. Lite stressigt med andra ord. Men det löser sig! Så länge vagnarna är (hyfsat) i tid så går det nog bra.

Nu ska jag strax gå av och upp i omklädningsrummet och byta om. Vi hörs sen!



Morgonposes från mig och Moltis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar