.

.

måndag 9 mars 2015

Ajjajajajajaj


Läggdags för mig och lilltjejen nu. Hur jag ska kunna sova är dock en spännande fråga. För ca en och en halv timma sedan fick jag nämligen tväääääront i magen, det började hugga långt nere till vänster i magen (som vanligt) på något extremt jävla sätt, blev illamående, spydde en gång och sen försvann illamåendet men smärtan är kvar likförbannat. Gör såjäkla ont att jag är helt yr alltså. Tänkte egentligen lagt mig tidigare men det är först nu efter TENS + värmekudde + värktablett + extra brustablett + två sömntabletter (brukar ta en nuförtiden) som jag känner att det finns minsta lilla chans att jag kan somna. Det gör fortfarande så ont att jag nästan dör men alla tabletter gör mig lite groggy och trött så kanske lyckas jag somna ifrån smärtan. Hoppas det. Annars kommer detta bli en låååång, tårfylld natt haha. Ja just nu tkr jag jävligt synd om mig själv, vilken 21-åring ska behöva må såhär????? Livet är så orättvist ibland alltså och jag vet att folk har det värre men detta är min verklighet och den är smärtsam nog :(

Eftersom jag är rödgråten och ful och allmänt blek och äcklig nu så får ni bilder på Lexi som jag tog förut innan smärtattacken. Så, nu ska jag försöka somna (passade på att blogga medan värmekudden är på värmning i mikron). Natti natti! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar