.

.

torsdag 26 mars 2015


God kväll (natt) på er. Sitter här med datorn i knät och har pluggat lite precis. Tänker dock lägga ner det nu och gå och lägga mig istället, men först ville jag slänga upp ett litet inlägg till er :)

Imorgon är jag ledig vilket innebär pluggpluggplugg inför tenta. Men ska även ta en paus i pluggandet genom att luncha med Amanda i stan under hennes lunchrast. Kan väl vara trevligt för mig att få en paus i pluggandet och härligt för henne att äta lite godare mat än det som finns på universitetets cafe? Eller helt enkelt härligt för henne att få träffa mig? Haha nä skämt å sido så ska vi äta thai. Är så sjukt sugen på thai alltså munnen bara vattnas typ haha (tjockisvarning...) Så thai ska det bli.

Sen när Amandas föreläsning börjar igen efter lunch ska jag knalla runt på stan en sväng tänkte jag, innan jag beger mig hem till skolböckerna igen.........Allt för att få pausa så länge som möjligt. Hehe. Nä men helt ärligt känner jag att jag har hyfsad koll redan nu inför måndagens tenta och jag vill inte plugga föööör mycket heller så jag bara rör ihop allt utan en paus med en runda på stan blir perfekt.

Nu ska jag lägga mig strax så jag orkar upp imorgon. Puss på er och godnatt!

 Bloggar från datorn just nu så ikväll bjuder jag på bilder från varmare tider.
Hahaha Lisa in the sand. Mina ben ser ut att vara hundra meter långa på denna bild från Alana

 Att kunna gå runt såhär och ändå tycka att det är för varmt alltså....längtar. <3


och så blir man så himla fint brun. ja jag är ju brun året om men på sommaren får jag en varmare brun färg som jag gillar mer än min grå-brun-beige-cementfärg jag har resten av året..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar