.

.

onsdag 18 mars 2015

Kompisdejter & Marc Jacobs


Har äntligen lyckats styra upp ett par kompisdejter med två av mina Vänersborgsvänner. Tro mig, det krävs mycket energi, engagemang och en smula tur för att lyckas dra ihop något nu när alla har sina liv, bor med sina killar, bor på olika ställen, har olika skol/jobbtider osv. Men nu har två dejter planerade inom kort, shoppingdag med fika och kanske något kul på kvällen med en av mina tjejer och lunchdejt med en annan. Nu får man bara hoppas att inget kommer ivägen och pajar allt, I need those dejts haha. 

Nu ska jag kasta i mig mitt sista kaffe och åka till skolan - börjar klockan två men ska stanna på vägen och handla + att jag alltid är tidig hehe. 

Marc Jacobs är på idag. ÄLSKAR den klockan, fick den i julklapp efter att ha valt ut den själv och är helt käääär....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar