.

.

tisdag 24 mars 2015

Lat morgon och outfit


Tisdag (tror jag?). Har grejat med grupparbete under förmiddagen och nu under eftermiddagen blir det en timmas frågestund. Sen ska jag hem, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Känner mig lite halvtrött men kanske inte tillräckligt trött för att vila....borde kanske plugga lite inför måndagens tenta.

Imorse förresten var jag så JÄVLA seg. Jag ville verkligen inte gå upp. Tog mig 100 år att somna igår + att när jag väl hade somnat så sov jag sjukt dåligt och vaknade varje kvart fram till klockan sex imorse. Det var först efter klockan sex som sömnen blev bra så när jag skulle upp klockan åtta sa kroppen bara NEEEEEJ. Gick upp tjugo i nio istället hehe. Blev en jävla snabb dusch, påklädning och tandborstning. Morgonkaffet drack jag i skolan. Men det var värt det för att sova lite extra efter en sån hemsk natt :)


Dagens. Kör på kjol & linne med min Goa nya kofta över. Älskar denna outfit, slapp men snygg!


Dåliga bilder dock... Mobilkameran levererar inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar