.

.

måndag 23 mars 2015


God kväll på er. FY vad tråkiga inlägg jag gjort idag alltså stackars er :( får försöka ta mig i kragen och skriva ordentliga inlägg idag. Kanske lite mer om åsikter eller om mig eller något tips eller något annat spännande istället för en kort rad om min dag....och jo ni kommer såklart få korta rader om mina dagar OCKSÅ men jag kan ju försöka vara lite mer intressant i mina inlägg också. Men inte idag, för nu ska jag snart gå och lägga mig. 

Skola imorgon klockan 10 med grupparbete fram till klockan 14 och därefter frågestund med läraren inför nästa veckas tenta mellan 14-15. Och sen har jag inga mer planer imorgon, inga mer än att försöka blogga lite mer intressant haha. Idag vilade jag bort hela eftermiddagen så min möjlighet till spännande inlägg försvann med sömnen hehe. Nä men nu ska jag göra mig iordning för sängen så hörs vi imorgon. Puss på er!


Standardplatsen för Lex när jag pluggar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar