.

.

fredag 6 mars 2015


Hängt med denna blondie idag. Vi fikade jag och Erica och sen gick vi på stan och kollade affärer en stund. Så trevligt! Vi har försökt planera in en fikadejt hur länge som helst nu men det har inte blivit av så det var roligt att det blev av nu :) Erica är en av de vännerna jag haft allra längst och vi träffades första gången i sandlådan på dagis, kommer t.om ihåg hur det gick till haha. Kommer även ihåg första gången vi "lekte hemma" och jag var superrädd för hennes dåvarande hund och började gråta. Sen åt vi klubbor. Ja, vi har varit vänner sjukt länge och ibland går det år mellan att vi ses men vi kommer alltid vara vänner och vi har jättemånga roliga minnen från både "barndomen", gymnastiken och stallet när vi var yngre :)


Nu är jag hemma och hänger med mamma, vi har lunchat och nu chillar vi. Mys.

 HAHAHHAHA mamma provade mina nya klackar. Passade henne som en smäck! Såna får hon skaffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar