.

.

fredag 13 mars 2015

vilken upplevelse.........


Hallå på er. Läget? Själv är det okej, det är fint väder, jag är ledig och det är fredag. Så det är ganska skönt =) Skönt att kunna sova ut, för fyyyy vad trött jag var igår haha.

Vet ni förresten vad som hände mig igår? Det var HEMSKT. Jag gick av spårvagnen i stan snabbt på vägen hem från praktiken, jag tänkte glida in på NK och unna mig en sjukt snygg väska jag spanat på ett tag men bestämt mig för att vänta lite med. Sagt och gjort, men igår kände jag att jag inte längre kunde hålla mig, jag kände att jag förtjänade väskan som en liten present till mig själv efter praktiken. Så jag gick av spårvagnen, gick in på NK....och väskan FANNS INTE KVAR!!!!!!!!!!!!! Alltså, den fanns i andra färger, men just precis den väskan jag ville ha fanns inte längre kvar. Jag blev sjukt besviken alltså. Och jag som inte är den färgglada typen kunde absolut inte tänka mig någon annan färg än svart eller grå med silverdetaljer. Och väskan fanns, i svart och grått. MED GULDDETALJER. åååh jag är så besviken. Ångrar bittert att jag inte köpte den förra veckan när jag var inne på NK och suktade efter den..... Men det hade inte känts likadant, just igår hade det känts SÅ bra att köpa den som en liten belöning till mig själv.....men då fanns den inte kvar :( så sad. och nej, den finns inte på nätet heller, ingenstans. Jag tycker dessutom mer om att köpa lyxiga väskor i affären för man får alltid sån god service då, man får bära väskan genom stan i en snygg påse efteråt och man får vara i väskaffären där det doftar lyxigt läder. MEN, jag ville ha den så mycket att jag tänkte skippa den goa "affärs-lyx-känslan" och beställa den från nätet i min färg. Men nej, inte heller där fanns den kvar. Fett sorgligt.......................................

.....Jaja, sånt får man genomgå i livet. I-landsproblem jag vet men det gjorde ont i mitt shoppinghjärta haha. Jag SKA hitta den väskan eller en minst lika snygg inom en snar framtid om det så är det sista jag gör. hehe.

Nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer. ville bara dela med mig av min upplevelse. vi hörs senare. PUSS.

Bild från London, där jag köpte min första lyxiga väska. På selfridges. åh så nöjd jag var. och fortfarande är, älskar den väskan. En Michael Kors, svart. åh <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar