.

.

fredag 27 mars 2015

en natt på soffan


Hej kära läsare vad gör ni? Själv sitter jag i soffan med datorn i knät och läser lite bloggar, läser lite vätskebalans osv. Självklart med kissen i knät som ligger och stirrar på bokstäverna som dyker upp på datorskärmen nu när jag skriver. Hon är för go!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Känner mig friskare än igår men fortfarande inte helt hundra så jag tyckte det var bäst att ha en lugn dag till. Tråkigt kanske men så får det vara ibland :)

Förövrigt sov jag i soffan inatt. yep, it's true. Soffan är en bäddsoffa vilket man inte kan tro men den går att bädda ut så blir det som en stor säng. Och det var jag tvungen att göra igår då Mr Ozcar snarkade som en jag-vet-inte-vad. Han brukar snarka alltså, så jag sover alltid med öronproppar då jag inte kan somna om jag inte har det tyst runt mig men igår snarkade han så jäkla högt att öronpropparna inte hjälpte...Så jag tog mitt pick och pack (mitt täcke, min kudde och min katt haha) och flydde ut ur sovrummet och bäddade upp soffan och sov i den istället. Bra beslut av mig! Dock är bäddsoffan inte alltför skön att sova i så jag hade lite extra ont i axlarna och benen när jag vaknade imorse :(


Nu ska jag äta lite mat & sen har jag colanappar och fruktnappar som jag ska ha som fredagsmys ikväll. Det ni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar