.

.

torsdag 12 mars 2015


Hej på er. Läget? Själv sitter jag just nu i soffan med täcke, filt och en varm kisse innanför tröjan. Är lite frusen haha. Plus att det är det mysigaste som finns när Lexi kryper in innanför tröjan för att vila där. Min lilla bebis alltså. Finns verkligen ingen finare liten kisse än hon, är helt kär <3

jag är faktiskt sjuukt trött även om jag sov förut efter jobbet. Antar att det är för att jag först nu, när praktiken är helt avklarad och godkänd, kan slappna av till 100%. Man brukar ju säga så - att människor blir trötta när dom har semester eller ledighet för det är först då man slappnar av till 100 och tillåter sig själv att vara trött. Typ så känns det för mig idag. Så jag ska faktiskt strax gå och lägga mig. Har grejat lite med skolgrejer på datorn fram tills nu, annars hade jag nog lagt mig tidigare :) 

Men - vi hörs imorgon. Sov så gott, nattinatti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar