.

.

tisdag 10 mars 2015

Tisdag men det känns som måndag


Godmorgon på er! Påväg till praktiken nu, dag 1 av 3 som är kvar. Japp jag räknar ner dom sista dagarna. Åtminstone på morgonen för då är jag trött haha. Idag är jag extremt trött, eller inte i huvudet och så men i ögonen. Dom rinner nästan av trötthet, ser skitfult ut haha. 

Jaja jag får ta mig igenom denna dagen också. Slutar fyra och sen hem. Och sen beroende på väder & mående, pigghet osv får vi se vad som händer :) vill hemskt gärna göra något men vet helt ärligt inte om jag orkar. Återstår att se.

Nu ska jag iaf snart hoppa ur bilen (Ozcar kör mig till jobbet idag, sköööönt) och köpa en smoothie aka vitaminbomb. Jag intalar mig att dom är uppiggande =)


Haha check in those mini-eyes. Varför blir dom inte pigga??? Härliga vågor jag vaknade upp med i håret idag också, sov i flätor inatt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar