.

.

måndag 30 mars 2015



Hallå snyggingar, läget? Själv är det okej med mig, mår fortfarande inte helt hundra men vad ska man göra........Har blivit en slappdag idag, igen. Fan vad mycket slappa dagar det blir när man är sjuk. Hatar det, vill ha ork att göra massa roligt, eller åtminstone att komma utanför dörren. Men men sånahär perioder får jag väl helt enkelt acceptera.


Just nu sitter jag i bäddsoffan (utbäddad som en säng) och kollar på teve. Yes jag ska sova här även inatt, då jag har fått ett sår i mitt öra vilket gör att jag inte kan sova med öronproppar. Och att inte kunna sova med öronproppar bredvid Ozcar är ingen bra ide alltså, då får jag inte sova alls. Så även denna natt får spenderas här ute. Dock har Mr varit hos doktorn och fått någon typ av maskin han ska sova med för att sluta snarka och den ska han hämta på onsdag så efter det kanske jag äntligen kan sova bättre.....haha verkligen jobbig kombination med en som snarkar svinhögt och somnar såfort han lägger huvudet på kudden oavsett om det är ljust, det låter lite osv och med en annan (jag) som måste ha KOLSVART och KNÄPPTYST för att kunna somna. Ingen bra kombination haha.

Menmen jag tänkte väl mest av allt säga hej, innan jag ska lägga mig. Ska försöka somna om en liten stund då jag har tenta imorgon....tenta...vad ska man säga om det? Jag är inte speciellt taggad för att vara helt ärlig. Har inte haft orken att plugga så mycket som jag borde tyvärr vilket resulterar i extra mycket ångest. Men får hoppas på det bästa! Innan tentan som är klockan 14.30 ska jag träffa Sevgi och på en långfika på EH. mys :) bra sätt att tagga upp för tenta!

Det var allt för mig just nu. Dagens outfit får ni inte idag för den består av en stor hoodie och haremsbyxor, håret uppslängt i en fläta och inget smink. Inte mycket att visa för världen haha.

 Så ni får en outfit som jag längtar efter att kunna ha på mig. det är en klänning i spets som bara passar till bara ben, tycker inte vita spetsklänningar passar med strumpbyxor tyvärr.....så jag väntar på sommaren. väntar,väntar.....

Nu ska jag sova! Vi hörs imorgon med kontinuerlig uppdatering från min mobil (det lät fint va???). Pusss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar