.

.

tisdag 24 mars 2015

dålig dag





Hehe, det blev inget bättre bloggande idag, men det beror nog främst på att jag haft en såndär jävla skitdag som alla människor har emellanåt. Ni vet när det känns som att inget går rätt och hela världen är emot en typ? En sån dag har jag haft idag. Orsaker tänker jag inte gå in närmare på här på bloggen men det är iaf därför jag inte varit speciellt bloggsugen alls idag.

Jag började iaf med skola. Grupparbete och sen frågestund inför vätskebalanstentan. Sen lite information inför vår praktik i termin fyra (varför man nu informerar om det redan nu, har ju knappt gått halva termin tre än haha) och sen slutade vid kvart över tre eller något. Åkte hem, gjorde mig lite att äta. Glodde film osv. Sen vid sju eller något kom Ozcar hem så åt vi lite och kollade solsidan. Och samtidigt som jag åt och kollade solsidan pluggade jag lite halvt haha inför måndagens tenta.

Måndagens tenta är på eftermiddagen vilket känns fett skumt. Har aldrig tidigare haft en riktig salstenta som varit lagd på eftermiddagen....hmmm. Jaja, det kanske är skönt med lite sovmorgon innan tentan :)

Imorgon är det skola för min del och jag börjar så tidigt som ÅTTA. Hemskt :( vem börjar ens så tidigt haha..... det betyder iaf att jag ska lägga mig alldeles strax men jag ville blogga lite först. Skola mellan 8-14 och sen ska jag till stan och fika. Mys :) <3

Och eftersom jag bloggar från datorn blir det självklart en gammal bild...........kolla mitt gamla rum finns till och med kvar på bilden.....saknar det ibland :( godnatt på er nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar