.

.

torsdag 19 mars 2015

Doktor o tenta


Doktorn + tenta - yes jag hann med båda. Dock hade jag gärna pratat längre med doktorn men det fanns inte tid för det eftersom jag hade tenta.... Tentan gick bra, sjukt bra faktiskt trots en massa strul med den kursen så fick jag ÄNTLIGEN, efter mycket om och men (glömda tentadelar, kursansvarig på semester, byte av tentadagar fram&tbx är NÅGRA exempel på sånt som har strulat) göra den och det gick toppen så det är skönt :)

Även hos doktorn gick det okej. Lite kort om tid men nu ska jag prova en ny behandling mot endometriosen. Inte superkul, men det är nästa steg att prova eftersom ingen annan behandling hjälpt. Jag berättar mer om behandlingen imorgon, när jag faktiskt har hämtat ut den och ska börja använda den. Dessutom drog dom äntligen ur min hormonspiral. Det var på tiden. Den har varit ett helvete. För MIG. Andra kanske den funkar på men inte på mig. Men somsagt ska berätta mer om min nya behandling imorgon, det är ganska intressant faktiskt. Iallafall om man slipper behandlas med det själv......vilket jag tyvärr inte slipper... Aja stay tuned ;)

Det var min dag typ. Och en kort lektion imorse. På kvällen har jag kollat GG och ätit mat. Nu ska jag sova om ett tag:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar