.

.

tisdag 31 mars 2015

nervöööös inför redovisning


Hallå sötnosar. Läget? Själv sitter jag i soffan och övar inför morgondagens redovisning. Ja, så löjlig är jag haha. Sitter och övar högt för Lexi. Hon fattar ingenting haha. Åhhhhh är så nervös hur ska detta gå.......... jaja, får hoppas på det bästa!

Nu är det iaf alldeles strax läggdags för min del. Imorgon går jag i skolan mellan 10-13 och då blir det redovisning + kolla på andra gruppers redovisningar! Sen är jag leeeedig resten av veckan (vilket säkert dom allra flesta är utom möjligen torsdagen då). Inte nog med att jag är ledig - jag är även PLUGGFRI. Fattar ni vad skönt eller????? Visst, jag kanske pluggar lite ändå i helgen för att ligga steget före men egentligen är jag helt pluggfri så jag kan välja lite själv om jag vill plugga eller ej. Skönt? Svar - JA. Måste bara få gjort den förbannade redovisningen först.........ja jag vet att jag tjatar men jag blir så OTROOOOLIGT nervös när det kommer till redovisningar. Känns som jag ska dö eller något av nervositet. Benen skakar när jag går fram och ställer mig vid katedern. Händerna skakar, rösten låter inte som mig själv osv. Ganska jobbigt, men det är alltid så när jag ska presentera ett arbete jag gjort eller varit med och gjort.

Det är egentligen konstigt att det är så jobbigt för mig - jag menar jag ÄLSKAR ju uppmärksamhet, jag har kunnat dansa på scen i skolan framför min klass och även på scen när vi haft föreställningar och dansat på en stor invigning mm med skolan. Och jag har tävlat i gymnastik framför folk utan problem (klart jag var nervös men inte för publiken utan snarare för de olika volterna jag skulle göra). Det är därför helt ofattbart att det kan vara så jobbigt för mig att presentera ett litet arbete om aptitlöshet......hmmmmmm. Måste jobba på det. Känner mig ändå jävligt stolt över mig själv som bara biter ihop och gör det. Har alltid fått höra "ju fler gånger du gör det desto mindre jobbigt blir det" så jag litar blint på dessa personer och tvingar mig igenom det, med förhoppningen att det en dag kommer att bli lättare :)

Jaja, nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig istället faktiskt. Dagen har varit slapp, blev inte mycket mer än skola för mig idag. Skrivit ut lite papper, övat för redovisningen, ätit mat, vilat mm. Och nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon till skolan. Puss på er och godnatt!



Bild från en soligare dag i mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar