.

.

lördag 28 mars 2015

Nattinatti :)


godkväll (natt) på er! Hur är läget? Själv är det sådär, jag har lite ont i magen och sådär. Dock känner jag mig bättre än igår och hoppas på att känna mig helt tipptopp imorgon (sen) när jag går upp. Vore ju amazing.

Som ni säkert förstår har jag inte särskilt mycket att skriva idag eftersom jag bara varit hemma och tagit det lugnt idag. Har myst med Lexi, kollat på solsidan, kollat på en superbra (!!!!) film och pluggat både inför tentan samt kikat lite på grupparbetet. Så jag har ändå fått gjort det relevanta (dvs plugg) trots att jag inte varit på topp och det känns ju bra.

Imorgon (sen) hoppas jag som sagt att jag mår lite bättre, och om jag mår bättre så hoppas jag på fint väder. Vore ju trevligt att må bra och ha fint väder på samma gång. Jag är fortfarande lite vårdeprimerad men det går sakta men säkert bättre att vakna upp till ljuset :)

Nu ska jag försöka sova iaf. Så återkommer jag imorgon, förhoppningsvis helt frisk och kry för då kommer jag ha mer att blogga om haha :) godnatt på er!

haha en gammalgammal bild på mig när amanda gjorde en rolig frisyr i mitt hår. hon flätade upp hela håret utom luggen så det såg ut som att jag hade kort hår och sen gjorde hon luggen stor och lockig. Lite Rihanna-haircut, eller ja åtminstone som Rihanna hade då. Sen varför jag har smink under halva ögonen vettefan men. Söt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar