.

.

tisdag 31 mars 2015



Nyss hemkommen efter ett par timmar i skolan. Vi skrev klart det sista på arbetet samt förberedde en PowerPoint-presentation inför morgondagens redovisning. Jag kommer förmodligen vara lika nervös som vanligt haha. Redovisningar vänjer jag mig aldrig vid.

I vilket fall blev vi klara med det vi behövde så jag satt och skrev lite stödord att kolla på när jag redovisar, och sen åkte jag hem. Nu ska jag skriva ut hela vårt arbete som ska lämnas till läraren så att det är gjort och inte krånglar typ imorgon bitti, och sen ska jag vila en stund med kisse innan jag tar tag mer i livet. Yep såhär kan mina dagar se ut emellanåt - ett par timmar i skolan gör mig helt slutkörd och jag måste vila innan jag kan göra någonting. Hoppas det bara är en fas som går över när jag blir lite friskare..... Trött på att vara trött.


Blev en sjukt tråkig outfit idag om jag får säga det själv. Svart, svart och svart. Och en liten silverklocka. Somsagt, tråkigt men ändå snyggt. Och framförallt enkelt när man inte har någon energi på morgonen. Inget smink blev det heller idag och håret fick vara halvuppsatt. Yes, jag var riktigt lat imorse =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar