.

.

torsdag 19 mars 2015

Natti


Läggdags för min del nudå. Imorgon har jag en ledig fredag framför lugn - skööönt. Lär dock få plugga hemma en del då jag har en tenta måndag den 30e, alltså om lite drygt en vecka. Tenta i vätskebalans och nutrition, spännande....;) sen har jag dessutom en gruppuppgift som ska vara inne på tisdag så ja, det är en del just nu. Dock ska vi inte pyssla med den i helgen så i helgen kan jag lägga all fokus på vätskebalansen..... Nä, ska ja va helt ärligt blir det nog inte supermkt pluggat denna helg, har lättare att plugga under tidspress och än är jag inte tidspressad. Det är typ 12 sidor jag och Sevgi sammanställt med allt det viktiga som ska nötas in i huvudet inför den tentan, det borde gå snabbt. Speciellt om man jämför med dom 130 man lyckades nöta in och lära sig inför tidigare tentor. 12 sidor går att lära sig och memorera på Max två dagar. Men tänkte försöka börja lite smått i helgen ändå, måste börja lära mig att plugga utan tidspress. Dock funkar det ju så vrf sluta med något som funkar?;) aja..... Lite plugg å annars har jag inga planer i helgen ännu. Får se. Imorgon ska jag sova ut mig länge iaf, behöver det efter dagens stressande med läkartid kl 15 och tenta kl 16. DET VAR TIGHT kan jag säga. Så imorn behöver ja sova ut:)

Men vi hörs när ja vaknat å så imorgon. Puss på er!! Ska fota klänningen å visa er imorgon med + berätta om min behandling så aaaaaa vi hörs några ggr imorgon :) natti!


En bild på lex skadar aldrig. Sessan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar