.

.

måndag 2 mars 2015

Monday


Hej på er! Allt bra? Själv är allt bra förutom min mage som är ett helvete. Men det var ju inget nytt så bortsett från magen å allt den för med sig mår jag åtminstone bra :) 

Idag har jag praktiserat, och sen har ja inte gjort så mkt mer. Tagit det lugnt framför teven med Ozcar och Lexi, kollat lite på nätet om vad man kan göra i New York, ätit lite osv. Chillat helt enkelt :)

Nu är det snart läggdags men först ska jag kolla runt lite mer på lägenheter. Är frf inte helt 100 på vart jag ska bo efter vi flyttat ut från lägenheten sista april. Kanske dags att ta tag i det ordentligt snart? Svar ja. Men inte idag. Idag ska jag bara kolla runt lite och sen får jag ta tag i det ordentligt på någon av mina lediga dagar :) sounds like a plan, right?

Imorgon blir det praktik igen och eftersom jag är så himla snäll har Ozcar erbjudit sig att köra mig dit på morgonen :) gulligt va? Och extremt skönt att sitta i en varm bil jämfört med en (oftast) kall spårvagn. Så det blir skönt! Sen en heeeldag praktik till 16 och sen får jag väl se vad som händer beroende på hur jag mår!

Jaja kolla lägenheter var det ju. Får se hur länge jagkikar runt, blir det länge så skriver jag ett godnattinlägg till er senare men annars säger jag gonatt redan nu :) puss på er <3

 Ozci and Lexi. Pusskalas

1 vecka och 3 dagar kvar sen kan jag äntligen göra naglarna eller åtminstone lacka dem <3 can't wait!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar