.

.

lördag 21 mars 2015

nattinatti.


Så nu är det alldeles strax läggdags för min del......Ska upp imorgon och göra något riktigt spännande, men som går ganska fort, kan ni gissa vad det är? Skriver mer om det imorgon :) Sen kommer även min mamma och moster hit för lite fika under dagen för dom skulle göra något annat i Göteborg så dom ville väl komma förbi och säga hej när dom ändå är i storstan. Haha. Så det är väl de enda jag har planerat imorgon, först en "hemlig grej" haha och sen fika med mamma och Ingela hemma hos mig efteråt. Sen får jag se, beror på mående, väder och allt sånt där :) Plus att jag ska  börja med min medicin så det beror ju mycket på ifall dom biverkningarna kommer direkt, då kanske jag blir jättetrött och får värmevallningar och humörsvängningar och sånt som kvinnor i klimakteriet ofta får.....det kanske kommer direkt? eller så kanske jag slipper sånt helt och hållet? who knows? Nu ska jag iaf göra mig iordning för att lägga mig, borsta tänderna och sånt. Så vi hörs imorgon på förmiddagen, antingen innan jag ska iväg (ska iväg typ halv tolv) eller efteråt.... Beror på hur seeeeg och lat jag är på morgonen, hehe. Men jag skulle tippa på att jag lägger upp ett inlägg när jag äter frukost eller så.

Sov gott eller ni kanske redan har somnat :) puss och gonatt på er iaf !

Haha en bild på mig när jag var typ...17. Eller kanske precis fyllt 18. Kommer inte ihåg riktigt men minns att det var från en förfest. Söt haha. (På min dator, som jag bloggar från nu, har jag mest gamla bilder, därför får ni alltid gamla bilder om jag bloggar från datorn haha. Bloggar jag från mobilen kan jag ju ta bilden samtidigt som jag bloggar liksom, så då är dom färska, men nu får ni stå ut med sweet-17-Lisa haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar