.

.

torsdag 26 mars 2015

What is wrong with me?????


Alltså förlåt men jag är helt borta i huvudet idag. Visste inte ens att det gick att må såhär. Huvudet snurrar, jag blir varm/kall om vartannat, har feber, benen orkar knappt hålla mig uppe, hela mitt vänsterben och lår och höft får krampanfall så jag måste sätta mig och gråta emellanåt, magen värker + en massa andra hemska symtom jag inte vill blogga om för det känns för äckligt. Vem mår ens såhär och varför? Är det medicinbiverkan eller har jag åkt på någon grov förkylning? Eller är det en blandning? Endometrios/förkylning/medicinbiverkan på samma gång? Jag vet fan inte men jag vet att jag känner mig som åttio år i kroppen idag och det är inte okej någonstans. Till råga på det fysiska så är humöret upp och ner...ja alltså mer upp&ner än vanligt ;) 

Detta är en såndär dag då sängen är min bästa vän. Och Lexi, hon är alltid extra lat och trött när jag är sjuk. Godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar