.

.

måndag 9 mars 2015


Läggdags för min del nu då jag har praktik imorgon. Kvart i sju till fyra och sen får vi se vad som händer, det beror på magen å så:) idag har ja inte gjort så mkt. Försökt vara ute i solen på balkongen men blir lätt lite "vårdeppig" när solen kommer för första gången på året å de börjar bli vår. De flesta blir höstdeppiga pga mörket men självklart är jag helt tvärtom och blir vårdeppig istället.... Inte så kul som det låter tyvärr. Menmen det försvinner snart, det är bara övergången mellan vinter och vår (mörker och ljus) som är jobbig, sen när våren väl är här blir det alltid bättre. Så jag försöker sakta men säkert vänja mig och därmed mina små stunder i solen idag. 

Annars har jag fotat mina kläder, plattat mitt hår, kollat gossip girl samt haft ett djupt långt samtal med Ozcar. Sjukt välbehövligt! Har även pluggat lite och nu på kvällen skickat massa dokument med Sevgi via datorn så det blev en okej dag ändå, trots vårdeppigheten!! Gäller bara att vänja sig sakta men säkert :)

Nu ska jag och Lexi krypa ner och sova så hörs vi imorgon! Puss på er alla fina.

Japp lejonman till hår (och låååångt dessutom) and no make up. Så snygg är jag just nu i badrummet, har borstat tänderna å bloggat samtidigt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar