.

.

tisdag 26 januari 2016

Alone again


Hej på er! Blev precis lämnad i min ensamhet (haha dramatiskt det lät) av Amanda som skulle hem nu med sjutåget. Vi har hängt hos mig ända sen hon slutade vid tolv, närmare sju timmar alltså och ändå kändes det som hon nyss kom?! Det där med att tiden går fort när man har roligt är VERKLIGEN sant alltså. Sjukt. 

Vi har i vilket fall inte gjort något speciellt, hängt, druckit kaffe, ätit mat och framförallt PRATAT. Haha det är typ det enda vi gör när vi ses, inte en tyst sekund. But I love it, skönt att bara kunna babbla på i timmar om massa olika saker utan att bli uttråkad haha :) 

Får bli några bilder på mig och Amanda, passande till inlägget. Amanda är absolut den personen jag gjort dom allra konstigaste, knäppaste och mest spontana sakerna med i mitt liv. Men herrejävlar vad roligt vi har haft (och har)! <3


Amandas student.


Vi på vår tredje resa till Alanya.


Amandas student, jag hade sprayat håret lila haha.



Alanya andra(?) eller tredje året!


Nu ska jag ta det lite lugnt och invänta Mr som kommer om någon timma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar