.

.

söndag 24 januari 2016

Dagens lista.

DAGENS FRISYR: Knut mitt på huvudet. Min träningsfrippa.

DAGENS KLÄDER: Svarta cykelbyxor (haha hatar det ordet), sport-bh, svart tight linne. Över det har jag mjukisar och en långärmad tröja som överdragskläder. Japp jag har redan bytt om i för yogan!

DAGENS MAT: Vegetarisk lasagne :)

DAGENS HÄNDELSE: Hmm att mamma är här och hälsar på kanske? Dessutom har jag och mamma bokat in en kurs om ett par veckor som ska bli superspännande, berättar mer om det när det närmar sig (det är inte en yogakurs utan en annan spännande sak).

DAGENS PLANER: Yoga med mamma, plugg och söndagschill.

DAGENS VILL HA: Hmm inget särskilt faktiskt. Vissa klädesplagg såklart men inget nytt. 

DAGENS SAKNAD: Samma person som alltid.



DAGENS TRÅKIGASTE: Vädret, det är ju hemskt tråkigt väder idag. Usch.

DAGENS GODIS: Ingenting.

DAGENS HUMÖR: Jo det är rätt bra faktiskt :)

DAGENS KOMPLIMANG: oj jag vet inte. Har jag ens fått en komplimang idag? Vet ej haha.

DAGENS LÄNGTAN: Just nu längtar jag efter tisdag för då ska Amanda komma hit och vi ska äta vaniljsemla :)

DAGENS TV-SERIE: Ingen alls hittills. Men det blir nog OC ikväll.


Ombytt & klar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar