.

.

söndag 24 januari 2016


Tänkte passa på att blogga lite snabbt innan jag lägger mig, vilket jag ska göra strax. Sorry för supertråkiga blogginlägg idag men jag har helt ärligt inte haft något roligt att skriva om haha. Ska försöka vara lite roligare här i bloggen imorgon.

Imorgon står som sagt bikramyoga med mamma på schemat, ska bli riktigt spännande! Har faktiskt aldrig provat bikramyoga tidigare så det ska bli roligt. Men fatta vad jobbigt att stå och göra yoga i värme?!!?! Kommer bränna massor med kalorier haha. Klassen håller på i 90 minuter och börjar klockan 16 så efteråt lär jag vara stendöd. Lovar att återkomma imorgon kväll med vad jag tyckte.

Nä nu måste jag nog sova faktiskt. Mamma kommer på förmiddagen imorgon och innan dess måste jag ha vaknat till liv och sådär. Så vi hörs när jag vaknat och jag ska försöka komma med lite roligare inlägg imorgon som sagt =)



Bjuder på två somriga bilder som jag älskar för att jag minns dagen de togs och jag minns den med glädje, jag var genuint lycklig den dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar