.

.

fredag 29 januari 2016

Friyay!


Haha alltså, vilket väder?! Blåser och regnar och är allmänt vidrigt, snacka om film- och mysväder.

Annars då, fredag idag och det är nice. Alltid nice med fredagar. Känner dock en svag ångest pga att jag har pluggat mycket mindre än jag borde gjort mina lediga dagar. Å andra sidan är inte hemtentan förrän 18-19 februari så det finns fortfarande gott om tid. Tur! Mina lediga dagar nästa vecka (må-ons) kommer faktiskt få innehålla en del plugg hur segt det än må vara. Men helgen ska jag hålla pluggfri =)

Har lite ärenden jag behöver ta tag i denna helg - hämta paket x2, beställa en bok till skolan, handla lite saker mm. Bortsett från det ska jag även få tränat, tänker mig ett yogapass och ett gympass. Och sen har jag eventuellt lite planer imorgon kväll med bio och så. Men vi får se, inget är spikat ännu. Idag händer det nog inte mycket iaf, Ozcar är säkert trött efter arbetsveckan, vädret suger och jag behöver vila från träning = en lugn fredag. Är sugen på tacos, tacosfredag maybe? Vi får se.

Nu ska jag koncentrera mig. Vi hörs
lite senare.


Jag & Anna på juldagen haha. Söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar