.

.

måndag 18 januari 2016

Föreläsning


In school. Har precis haft drygt en timmas introduktion inför den nya kursen och jag måste medge att den känns väldigt intressant. Har haft lite extra intresse just för akutsjukvård/ambulans och det kommer beröras i denna kurs så det känns spännande. Får se om intresset ökar eller svalnar haha. 

Just nu har vi föreläsning om ambulanssjukvård (okej det är rast nu men snart) och jag tkr det ska bli jättekul :D Föreläsningen håller på tills kvart i tolv och sen ska jag gå hem. Gött!


Dagens jag. All black och håret uppslängt på huvudet. Var trött imorse haha. Ska förresten plattpermanenta min utväxt i veckan, måste bara vänta ett par dagar så håret blir smutsigt först (då sliter medlet bort smutsen istället för att slits på håret). Tvättade håret i lördags kväll så får vänta två dagar till åtminstone. 


Igår fyllde förresten Rebecca år vilket känns värt att nämna här i bloggen. Grattis igen (nu tror jag inte du läser här but still), är så glad över tråkiga lunchraster i hemtjänsten för det var så vi lärde känna varandra och även om vi inte känt varandra mer än ett halvår är du en av mina närmsta vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar