.

.

lördag 23 januari 2016

Godnatt fredag


Nu ska jag lägga mig, eller ja strax åtminstone. Håller på att borsta tänderna så tänkte att jag bloggar lite samtidigt.

Imorgon är det lördag och en oplanerad sådan hittills. Jag och Mr ska nog åka och kolla lite i stan eller på Frölunda Torg eller så men inte efter något särskilt. Jag är lite shoppingsugen bara hehe. Nä men skulle faktiskt behöva ett par nya jeans, känns som jag alltid varvar mellan mina tre svarta par haha. Vill ha ett par i jeansmaterial. Jag har ju visserligen jeans i jeansmaterial, en hel låda full men jag har inga stretch-jeans som inte är svarta. Tycker egentligen om jeans som är stumma i modellen då jag tycker dom håller formen bättre och är skönare, men nu när jag får svullnader på magen efter varje spruta skulle jag behöva ett par med stretch. Dom stumma trycker alldeles för mycket på "bölden" vilket gör skitont så det är inget alternativ just nu, försökte häromdagen men det gjorde brutalt ont haha. Hade det varit en engångsgrej med svullnad efter sprutan så fine men nu har det hänt alla tre gånger och själva knölen sitter kvar åtminstone tre veckor = majoriteten av tiden då jag tar en ny spruta var fjärde vecka vilket innebär en ny treveckorsknöl. Så behöver jeans med stretch även om jag egentligen inte är världens största fan av det :( Så det ska jag nog kika på imorgon. Annars ska vi mest bara kolla runt for fun under dagen och under kvällen har jag ingen aning om vad som händer. Vi får se imorgon helt enkelt!

Godnatt på er, vi hörs vid morgonkaffet.



Tog ett par selfies förut efter skolan haha. Körde all natural idag med bara lite mascara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar