.

.

torsdag 28 januari 2016

"missing you with all my heart"


Sovdags nu. Imorgon ska jag (troligen, om jag inte är alltför trött imorgon bitti) upp rätt så tidigt och iväg på bikramyoga. Passet är isf 9.30-11 och jag måste äta något mer än två timmar innan det börjar, alltså före halv åtta (inte bra att precis ha ätit innan ett sånt pass tydl). Dessutom ska jag hinna få i mig en liter vatten innan det är dags att träna så ja, jag måste gå upp ganska tidigt. Vid sju åtminstone så jag har fått äta lite frukost innan halv åtta. Sen kan jag ju softa hemma i soffan en stund innan jag behöver gå hemifrån eftersom det som sagt börjar halv tio passet. Så ser planen ut just nu iaf men har jag fööör ont i magen imorgon eller har sovit skitdåligt och är alltför trött så kommer jag flytta passet till eftermiddagen/kvällen istället. Tänker dock att det kan vara skönt att få det gjort på förmiddagen, då har man dagens träning avklarad liksom. Älskar egentligen morgonträning, bortsett från precis när klockan ringer haha. Men kommer man väl upp och iväg tycker hag det är ett fantastiskt sätt att starta dagen. Så jag hoppas på en god natts sömn nu så jag kan träna 09.30.

Mina planer annars för imorgon är inte många. Tar det som det kommer helt enkelt. Men träna ska jag, sen om det blir morgon eller kväll får vi se. Men jag satsar på morgonen!!

Vi hörs när jag vaknat och så imorgon, innan yogan ifall den blir av =) så godnatt på er sötnosar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar