.

.

lördag 16 januari 2016

Dagens lista.

DAGENS FRISYR: Just nu har jag fortfarande en tofs mitt på huvudet (sovit med det) men tänkte fixa det lite sen. 

DAGENS KLÄDER: Pyjamasbyxor och tisha. Ja, jag ska ändra även på det men inte än. Ikväll blir det nog antingen en svart klänning och silvriga smycken eller svarta kostymbyxor, en krämfärgad topp och kavaj. Tror jag. Inte helt 100 ännu.

DAGENS MAT: En bit lingongrova med philadelphiaost och paprika.

DAGENS HÄNDELSE: Jag och Mr ska på P3-guldgalan ikväll. Bokade biljetter imorse lite spontant sådär eftersom vi inte hade några planer för dagen =)

DAGENS PLANER: Ja det blir ju samma svar som på föregående fråga. Dessutom ska jag hämta min lampa som har kommit på posten.

DAGENS VILL HA: Vill ha tillbaks min vanliga kroppsform som förändrats helt pga. hormoner mm. Är så ledsen över det alltså, finns inga ord. Det borde egentligen ge mig motivation att träna och försöka se om jag kan få tillbaka åtminstone lite av den, men det är faktiskt snarare tvärtom.

DAGENS SAKNAD: Jag saknar en viss person almost all the time, försöker att inte tänka på det.


DAGENS TRÅKIGASTE: Det måste vara kylan. Det är SÅ KALLT ute. 

DAGENS GODIS: Ingenting hittills, men det kanske slinker ner något senare hehe.

DAGENS HUMÖR: Jo det är helt okej faktiskt. 
DAGENS KOMPLIMANG: Att jag är fin (vilket dock inte stämmer, ser ut som fan just nu HAHA).

DAGENS LÄNGTAN: Tråkigt nog är allt jag längtar till så långt borta. Men det måste vara utomlandsresan med mamma <3

DAGENS TV-SERIE: OC. Har inte kollat serie ännu idag men om jag känner mig själv rätt blir det ett avsnitt eller fem innan jag ska sova sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar