.

.

lördag 30 januari 2016

Godnatt fredag


Sovdags. Är egentligen inte särskilt trött men ska upp tidigt imorgon så det är väl lika bra att få ett par timmars sömn. Klockan står på 06.30 imorgon men jag ska bara upp och iväg en stund så jag lär säkert lägga mig igen när jag kommer tillbaka haha =)

Annars har jag haft en skön fredagkväll. Är mitt i ett medicinbyte så är lite yr i huvudet om jag ska vara helt ärlig men det är ju sånt som kommer med byten. Trappar ner ett läkemedel som jag ätit i många år samtidigt som jag sätter in ett nytt med (förhoppningsvis) bättre effekt, då är det klart att kroppen säger ifrån. Och för mig säger kroppen ifrån genom att göra huvudet snurrigt, det känns som små elchockar som kommer i huvudet emellanåt haha. Inte jättemysigt men förhoppningsvis värt det!

Nä nu ska jag lägga mig så hörs vi imorgon bitti. Godnatt gullisar.


Hittade gamla supersöta bilder på mig & Jessika förut som jag bara var tvungen att skicka till henne. Erkänn söta!! Den översta är från 2012 och den understa från 2008 eller 2009. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar