.

.

söndag 10 januari 2016


Fortfarande sjuk. Ni får ursäkta de fruktansvärt tråkiga inläggen som bara handlar om att jag är sjuk haha, vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg när någon är sjuk. Men det händer inte mycket mer just nu tyvärr, ligger i sängen och försöker friskna till.

Idag måste jag dock lämna sängen en stund och ge mig iväg i kylan. Ska träffa Sevgi och vi ska plugga och göra klart vår PowerPoint som ska redovisas IMORGON. Fattar ni - imorgon!!?!!?! Känner mig grymt oförberedd och inte alls i form för redovisning men i värsta fall får jag väl komplettera eller något (vilket vore hemskt då jag sluppit det hela utbildningen hittills). Så länge jag är där och gör mitt bästa är ju möjligheten att bli godkänd större än om jag stannar hemma åtminstone ;)

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Druckit te 100839392 ggr idag (det enda förutom glass som får halsen att må bättre, och te är nyttigare) så en kopp kaffe fick slinka ner nu innan jag ska iväg. Ska möta Sevgi om en timma och innan dess ska jag se till att bli fräsch nog att kunna befinna mig bland folk så det är nog dags att sätta igång typ för en timma sen haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar