.

.

onsdag 13 januari 2016


Hej på er. Sitter och kollar på inredningsinspo haha. Gud vad mycket snyggt det finns och det ska bli så kul att inreda när vi flyttar. Finns så mycket snyggt att det är svårt att välja vilka grejer man ska köra på haha. Men det löser sig framöver.

Haft en chill eftermiddag idag, varit helt stendöd sen jag kom hem från skolan. Vi blev kvar en stund efter skolan och sen var jag och Ozcar och åt så var väl inte hemma förrän vid femtiden och sen dess har jag som sagt varit död haha. Även om jag har känts friskare idag så är jag ju fortfarande lite ur form, lite sliten liksom. Så behövde nog en lugn kväll.

Imorgon - ledig. Ska börja med sovmorgon och sen kommer min kära vän hit och lunchar. Mysigt :D

Ska nog lägga mig igen strax så vi hörs imorgon bitti när jag har vaknat. Puss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar