.

.

måndag 25 januari 2016

One year ago.


Älskar att kolla tillbaks i bloggen för att se exakt vad jag gjorde för ett år sedan, två år sedan osv. Har även mina gamla bloggar att kika i, har ju bloggat sen jag var....14? Något sånt. Dock inte särskilt regelbundet då but still, ändå extremt kul att kolla tillbaka.

För ett år sedan var jag tydligen i stan och fikade + pluggade med Sevgi.


För exakt ett år sedan såldes dessutom den förra lägenheten. Spännande. Och ännu mer spännande (om än ångestgivande) att jag inte riktigt visste vart jag skulle bo. Nu vet jag ju vart jag hamnade och jag är faktiskt väldigt nöjd med att tack vare Ozcar lyckats få lägenheten jag sitter och skriver i nu. Läget är perfekt, otroligt nära stan och allt, det enda är att den är lite liten men det funkar absolut!


För ett år sedan nördade jag även Gossip Girl. Minns att jag kollade GG när jag var själv och kollade Mad Men tillsammans med Ozcar. Lite roligt att minnas tillbaka =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar