.

.

torsdag 28 januari 2016

Preparing


Alltså vem är jag ens och varför utsätter jag mig för detta utan tvång?! Lite så är min känsla just nu när jag sitter i sängen, precis har ätit frukost och håller på att fylla på med vatten. Med andra ord - det blir yoga. I 40 graders värme. Döda mig haha.

Nä men det blir bra. Det blir kul, en utmaning. Tackar sällan nej till en utmaning alltså. Passet börjar om två timmar så jag ska ta det lugnt ett tag till och om lite drygt en timma börja bege mig mot stan. Tänker att jag hoppar av i stan och knatar in på Pressbyrån, behöver köpa någon banan eller två att fylla på med direkt efter jag tränat. Sen knallar jag vidare till yogan, tur den ligger så nära stan för vädret är inget att leka med idag alltså. Kommer blåsa bort HAHA.

Jaja, nu får jag mysa en stund med mina bebisar innan det är dags att byta om. Önska mig lycka till sen och så hoppas vi innerligt att jag slipper bli lika yr som senast. Dom sa att det brukar vara så i början, innan man fått in vanan liksom men jag hoppas ändå att det blir liiiite mindre snurrigt än i söndags =)


Right now, fyller på med massor av Loka.


Och katterna ligger och softar på sina respektive favoritplatser. Lexi kryper alltid in längst ner i den öppna delen av täcket och ligger med huvudet utanför. På så sätt får hon täcke (= värme) men kan ändå andas för att hon sticker ut huvudet (eller hela överkroppen som på bilden). Moltas ligger alltid helt och hållet under täcket och gosar in sig mot min mage, rygg eller mot mitt bröst beroende på hur jag ligger. Gosekissar alltså!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar