.

.

måndag 25 januari 2016

Trött!


Time for bed, ganska tidigt för att vara mig men jag är helt slut efter yogan haha. Eller ja, i huvudet är jag inte så trött men i kroppen. Så hoppas på att somna fort och sova gott inatt =)

Imorgon är jag ledig som jag tror jag skrev tidigare och har faktiskt inga planer ännu. Kanske går på en promenad eller något (beror på vädret haha) men annars har jag inget alls på schemat. Hemmaslapp it is I guess, men man vet aldrig. Det kanske dyker upp något! Ska försöka se om jag har någon ledig friendie som vill komma över på lunch, men risken finns att alla jobbar/pluggar. De måste vara det värsta med att vara ledig en vardag haha, ingen annan är typ ledig samtidigt. Men men. Har beställt ett paket som jag hoppas kommer imorgon iaf , är riktigt spänd på att se hur den (en blus/skjorta) ser ut irl. Hoppas jag slipper bli besviken!

Sov gott godingar, vi hörs imorgon :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar