.

.

söndag 10 januari 2016


Får änna säga godnatt i förväg om jag skulle somna, är helt slut. Lyckades ta mig till biblioteket förut för plugg med Sevgi åtminstone och vi gjorde klart vår PowerPoint inför imorgon. Imorgon blir det nämligen skola och redovisning, Gud så kul..... Not. Lite nervös är jag allt och dett enbart för att jag känner att jag är relativt okunnig och ny på det där med att granska vetenskapliga artiklar (det är två artikelgransningar vi ska redovisa med hjälp av en PowerPointpresentation). Men det får gå som det går, är för förkyld för att orka bry mig jättemycket redan idag haha. Paniken kommer säkert imorgon =)

Plugget förut gick superbra iaf och vi fick gjort allt vi skulle snabbare än vi trodde så det var skönt! Kvällen har spenderats med att kolla inredning, slappa vid teven och mysa hemma :)


En sjuk jag före biblioteket förut, syns i ansiktet att jag inte mår helt 100 haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar