.

.

tisdag 19 januari 2016

"Snökaos"


Godmorgon. Sitter och inväntar Jessika som borde komma vilken stund som helst, mysigt :D en kopp kaffe är självklart på sin plats och jag har även några bloggar att läsa innan jag tar tag i dagen. Skönt =) jag och Jessika ska iväg sen och lär väl få gå minst en halvtimma tidigare för att vara säkra på att vi kommer fram.... Ja det har ju kommit "massa snö". Tycker på allvar att det är HELT SJUKT att fem decimeter snö kan få en hel stad att stanna av, skolor att stänga/öppna senare, bussar att bli inställda, ja allt sånt. Vintern kommer varje år så man tycker att de borde vara lite förberedda...... Fine om det kommer två meter snö men när snön knappt går till knäna känns det lite löjligt att allt slutar fungera. Sjukt störande haha, blir typ irriterad när jag tänker på det. Idag har jag dock inte några tider att passa och tur är väl det =)


Ska dricka upp kaffet nu och sen hoppas att Jerre kommer strax :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar