.

.

måndag 11 januari 2016

Godnatt måndag


Japp nu var det dags att sova. Herregud vad jag pluggat idag. Både i skolan och massa nu hemma ikväll med Sevgi i telefonen. Det har verkligen varit sjukt intensivt med alla uppgifter och seminarium och redovisningar. Och imorgon, mitt i kaoset, har dom tryckt in en obligatorisk heldag 8-15 med workshops?!!! Hur korkat är inte det när vi har haft en stor uppgift som ska va inne imorgon bitti och en på onsdag morgon???? Speciellt med tanke på att vi är lediga onsdag och torsdag, dom kunde satt den obligatoriska dagen DÅ istället, EFTER alla uppgifter var inlämnade. Men näää.

Jag och Sevgi ligger bra till iaf. Uppgiften som ska in imorgon är helt färdig och vi blev även godkända på redovisningen av samma uppgift förut. Uppgiften som ska in på onsdag har vi en fråga kvar på. Så ja, vi ligger väldigt bra till. Men då får jag även tillägga att vi pluggat extremt mycket, en heldag idag, på helger, på lovet osv. Så det är inga små uppgifter det handlar om. Nej fy vilket dåligt upplägg. Tur man är kontrollfreak gällande skola och planerar sin tid 100093838 år i förväg =) annars hade vi nog inte legat lika bra till tidsmässigt.

Nä, sovdags. Börjar somsagt 8 imorgon med obligatorisk workshop, efter skolan ska vi skriva klart det sista på uppgiften som ska in onsdag morgon och sen är jag bannemig ledig i två dagar. GÖTT.


Haha min lilla kisse förut. Ser ut som han suger på tummen <3


Haha in action. Plugg på mattan är bäst!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar